woensdag 16 december 2009

While you wait

Gisteravond weer een geweldig optreden met koor gehad!
Ondanks mijn keelonsteking, heb ik even heerlijk kunnen stralen voor God!
Ik hoop dat het de mensenharten diep heeft geraakt! Want we kunnen niet zonder God!
En dat ervaar ik zo,

We zongen gister het nummer: While you wait..
Ik kan op het moment niet zo snel de artiest vinden, dus ook geen linkje..
Maar ik heb wel de tekst:

While you wait, You might have to stand in the rain.
While you wait, there may be some heartache and pain.
While you're waiting for your promises to be fulfilled in your live,
Remember God's never late!, so just praise Him while you wait.

Het nummer is nog zoveel langer, maar die laatste zin, Maar God is NOOIT te laat om zijn beloften te vervullen!
Dat is zo waar! Maar soms als mens zo moeilijk te begrijpen.

Al langere tijd heb ik het verlangen om naar het buitenland te gaan. En telkens liep dit mis. Tot ik het op een moment over gaf aan God. Ik dacht: Kijk eens God hier heeft u het verlangen en zie maar wat U er mee doet!
Toen bracht God een vriendin op mijn pad, die precies hetzelfde wou als ik, precies hetzelfde dacht. En Ja Amen en Hallujah kon ik alleen maar zeggen.
Maar uiteindelijk bleek dit Gods plan niet..
Het heeft me veel verdriet en pijn gedaan, blijkbaar had ik mijzelf niet volledig overgegeven aan God.
Ik was zo in de war, ja wat ga ik nu doen, afwachten tot ik iemand ontmoet die naar het buitenland gaat, een opleiding volgen. Eerlijk gezegt wist ik het gewoon niet meer.

Tot dat we gister aan het zingen waren. 'Remember God's never late'!
Nee, God is NOOIT te laat! en Hij komt al zijn beloften na!

Ik heb hier echt van geleerd, Vertrouw op God, Hij weet je verlangen.
Ook al is het soms zo lastig en zo moeilijk omdat allemaal te begrijpen.
Hij kiest de beste weg voor jou, en ook voor mij! YES!

Ik zal nog even geduld moeten hebben, maar mijn stappen heb ik gezet.
Ik ben gereed om naar het buitenland te gaan, en ook om een opleiding te volgen!
Zodra God zijn weg voor mij bekend heeft gemaakt, zal ik hier meer over toelichten!

Maar vergeet nooit!: Praise HIM! while you wait!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten